Vedení týmů, motivace, odměňování

 

Cíle vzdělávání

 

  • Umožnit účastníkům sebereflexi na jejich silné stránky a oblast rozvoje z hlediska manažerského přístupu k podřízeným, schopnost zvolit vhodnou strategii dle typu situace a typu podřízeného.
  • Poskytnout účastníkům teoretický základ z oblasti manažerských dovedností.
  • Analyzovat s účastníky jejich primární styl vedení a řízení podřízených.
  • Naučit účastníky správně zadávat a delegovat úkoly svým podřízeným.
  • Na modelových situacích vyzkoušet kritiku a pochvalu.
  • Nabídnout účastníkům možnosti řešení komunikačně obtížných situací a konfliktů.
  • Seznámit účastníky se základními variantami a možnostmi odměňování.

 


 

Návrh programu

 

Role manažera, charakteristiky dobrého manažera


Role vedoucího/manažera

 

  • Profesionální role a osobnost vedoucího – co vše zahrnuje.
  • Vedoucí jako vůdce svého týmu, jednotlivců.
  • Manažerská kvalifikace.

 

Styly řízení, autorita a její uplatňování

 

  • Charakteristika jednotlivých stylů řízení (delegování, přikazování, podporování, koučování) – význam a jejich použití v praxi.
  • situační řízení - nový trend ve vedení a řízení lidí.
  • Co posiluje a co snižuje autoritu.
  • Dotazník stylů řízení – jakým nejčastějším stylem vedu své podřízené, který styl nejméně využívám, což vede k menší efektivitě ve vedení a řízení lidí.

 

Delegování úkolů

 

  • Výhody a bariéry delegování.
  • Co delegovat, co nedelegovat.
  • Výběr vhodného pracovníka pro delegování a konkrétní delegovaný úkol,
  • Rizika delegování.
  • Metodika efektivního delegování – vypracování metodiky delegování jednoho úkolu na vytipovaného podřízeného z praxe účastníků.

 

Styly vedení a motivace stylem vedení


Zpětná vazba

 

  • Jako základ komunikace a motivace.

 

Vedení obchodních týmů

 

  • Hmotná a nehmotná motivace.
  • riziko vzniku problémů se sladěním pracovního a rodinného života.

 

Předávání informací různým typům lidí


Jak inspirovat, motivovat a pomáhat podřízeným s cílem maximálního využití potenciálu


Komunikace s podřízenými

 

  • Neverbální komunikace (řeč těla).
  • Základní projevy neverbální komunikace.
  • Předávání informací tak, aby výsledek byl stoprocentní.
  • Zadávání úkolů, jejich kontrola, vyhodnocení.
  • Komunikační dovednost
    • Aktivní naslouchání, zpětná vazba.
    • Ověřování, základní myšlenka.
    • Empatie
  • Efektivní kritika – co je a není efektivní kritika, jak ji podat tak, aby byla motivační.
  • Efektivní pochvala – základní manažerský nástroj pro vedení a motivaci lidí.

 

Motivace a stimulace zaměstnanců

 

  • Motiv a stimul, zdroje motivace.
  • Jaké motivační faktory mohu využít ve společnosti JLV.
  • Členění potřeb, Hierarchický systém potřeb podle Maslowa.
  • Motivace a výkon.
  • Hlavní prostředky stimulace zaměstnanců (jaké lidi řídím – motivuji – co je motivuje).
  • Význam nehmotné motivace (stimulace) se zvláštním důrazem na pochvalu.

 

Formy a metody

 

  • Řízená diskuse.
  • Práce ve skupině.
  • Rozbor konkrétních situací z praxe.
  • Modelové situace.
  • Zpětná vazba.
  • Program je koncipován jako dvoudenní

 

Cena kurzu

 

  • 9.950,- Kč + DPH / 1 účastník z jedné společnosti na jednom kurzu
  • Platba zálohovou fakturou před konáním kurzu nebo v hotovosti před zahájením kurzu.

 

Cena obsahuje

 

  • Přípravu a realizaci výuky
  • Podpůrné výukové materiály
  • Vydání osvědčení o absolvování kurzu
  • Stravování a pitný režim účastníků po dobu konání školení v rozsahu:
    • Teplé a studené nápoje po celý den (káva, čaj, nealkoholické nápoje)
    • Dopoledne – sladké pečivo
    • Odpoledne - ovoce

 

Časový harmonogram

 

  • 9:00 - 16:00h
  • Trénink je koncipován jako dvoudenní
  • Termín realizace není aktuálně stanoven, v případě zájmu nás, prosím, kontaktujte.

 

 


CzechoEduca s.r.o. (2019) všechna práva vyhrazena